Canal+ promuje swoje hity filmowe
Canal+ ruszył z nową kampanią reklamową promującą ofertę filmową stacji. Działania potrwają do 30 września i obejmują telewizję, radio oraz internet.
- Nawiązując do słynnego powiedzenia Alfreda Hitchcocka - rozpoczynamy sezon filmowy w CANAL+ prawdziwym trzęsieniem Ziemi pokazując takie tytuły, jak „Skyfall”, „Hobbit”, „Prometeusz” czy „Epoka Lodowcowa 4” . W następnych miesiącach napięcie będzie stopniowo rosnąć. Spot reklamowy wciąga widza w emocjonujący świat naszej oferty filmowej przypominając jednocześnie, że Canal + to ponad 500 wyjątkowych premier w roku - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor w dziale marketingu nc+.
W kampanii telewizyjnej jest wykorzystywany 30-sekundowy spot, który będzie emitowany w niemal 50 stacjach, zarówno ogólnopolskich (m.in. TVP, Polsat, TVN) i tematycznych (m.in. BBC Lifestyle, Orange Sport, Viasat History). Poza tym działania będą prowadzone w radiu (Radio ZET, Anytradio, Radio ZET Chilli, stacje Agory) i internecie (Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Youtube, Ipla, serwisy społecznościowe)
Spot telewizyjny został przygotowany przez dział kreacji nc+, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Canal+ promuje swoje hity filmowe