Cara Delevigne w świątecznej kampanii „#believeinangels” Perfumerii Douglas
Pod hasłem „#believeinangels” wystartowała kampania świąteczna Perfumerii Douglas, w której gwiazdą spotu telewizyjnego jest znana brytyjska modelka i aktorka Cara Delevigne. Za jej realizację odpowiadają agencje Havas Media i Brasil.
Nowa kampania Douglasa obejmuje emisję spotu telewizyjnego w wybranych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.
Działania te wspiera akcja typu roadshow „Believe in Angels”. W wybranych centrach handlowych największych miast Polski na specjalnym stoisku Douglasa będzie można zapakować prezent, wygrawerować życzenia, skorzystać ze specjalnych promocji, a w Złotych Tarasach w Warszawie na zwieńczenie akcji spotkać zaproszone do współpracy gwiazdy i wspólnie z nimi zrobić zakupy.
W social mediach prowadzona jest komunikacji produktowa i wizerunkowa na Facebooku i Instagramie, a z początkiem grudnia wystartował chatbot - Doradca Prezentowy Perfumerii Douglas.
Digitalowa odsłona kampanii zakupiona została w modelu programatycznym oraz wsparta działaniami performance’owymi. Przedświąteczny etap kampanii zostanie wzmocniony dodatkowo kampanią radiową.
Za całość działań – planowanie i zakup mediów, eventy, social media, współpracę z influencerami odpowiada Havas Media i wyspecjalizowane unity w ramach Havas Media Group (Socialyse, Havas Sports and Entertainment). Za część kreatywną kampanii ATL i BTL odpowiada agencja Brasil.
Dołącz do dyskusji: Cara Delevigne w świątecznej kampanii „#believeinangels” Perfumerii Douglas