SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carat z medialnym budżetem Nokii

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Nokia.

Wchodząca w skład grupy Aegis agencja pokonała w finałowej walce o warty około 300 milionów funtów budżet dom mediowy ZenithOptimedia (Publicis Groupe).

We wcześniejszej fazie z rywalizacji wyeliminowane zostały Universal McCann (Mediabrands) i PHD (Omnicom), a całkowicie z udziału w przetargu zrezygnował MediaCom (WPP Group), dotychczas obsługujący w tym zakresie fińską firmę w Europie, Azji i USA.

Carat ma przejąć medialne obowiązki największego producenta telefonów komórkowych na świecie w III kwartale bieżącego roku.

Przetarg na medialny budżet nastąpił po serii zmian, jakie we wcześniejszych miesiącach w zakresie globalnych działań reklamowych poczyniła Nokia. W listopadzie ubiegłego roku firma zrezygnowała z usług Lowe London i wybrała agencję Wieden & Kennedy do obsługi globalnego budżetu reklamowego telefonów z serii N. Z kolei w lutym tego roku Nokia podzieliła swój globalny budżet reklamy cyfrowej między należącą do Aegis Group sieć Isobar i dotychczas obsługującą w tym zakresie firmę amerykańską agencję kreatywną R/GA.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Carat z medialnym budżetem Nokii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl