Carlsberg uruchamia kampanię promującą piwo San Miguel
Firma Carlsberg uruchamia w Wielkiej Brytanii kampanię promującą przejętą przez nią ostatnio markę piwa San Miguel.
Warta 7 milionów funtów kampania wystartuje 9 maja i będzie obejmować reklamy w telewizji, na nośnikach outdoor, w prasie oraz w kinach.
Głównym sloganem przygotowanej przez Saatchi & Saatchi kampanii będzie 'Not a quick beer'. Agencja, która od 1973 roku obsługuje na Wyspach również główną markę Carlsberga, zdobyła początkiem marca budżet San Miguel bez postępowania przetargowego.
Carlsberg, który w październiku minionego roku przejął obowiązki w zakresie marketingu i dystrybucji piwa San Miguel od Heineken i Scottish & Newcastle, wprowadzi na brytyjski rynek również nowe opakowania i etykiety dla tej marki, które będą oparte na projektach stosowanych w innych europejskich krajach.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Carlsberg uruchamia kampanię promującą piwo San Miguel