SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour wprowadza zmiany na stoiskach owocowo-warzywnych i piekarniach

Z okazji Dnia Ziemi Carrefour ogłasza wprowadzenie ogólnopolskich zmian na swoich stoiskach tradycyjnych, w działach warzyw i owoców oraz piekarni. Począwszy od 22 kwietnia, sieć będzie zachęcała swoich klientów do regularnych zakupów produktów na wagę do własnych opakowań, oferując im w zamian znaczne zniżki na asortyment świeży oraz pudełka i worki wielokrotnego użytku.

 W weekend 22-24 kwietnia w sklepach Carrefour klienci znajdą wiele atrakcji i ofert zachęcających do bardziej zrównoważonych zakupów. W ramach akcji “Weekend dla Ziemi”, osoby chcące kupować bardziej odpowiedzialnie, będą mogły zakupić wytrzymałe opakowania wielokrotnego użytku marki Carrefour, które nadają się do zakupu na wagę owoców, warzyw, serów, wędlin, mięsa, ryb, produktów garmażeryjnych oraz pieczywa.

Opakowania i worki będą dostępne przez cały weekend we wszystkich hiper- i supermarketach sieci z rabatem 25 proc. dla wszystkich osób, które zakupią choć jeden produkt z lady tradycyjnej, stoiska owocowego i warzywnego lub piekarni. Zaś klienci, którzy już wcześniej zaopatrzyli się w opakowania lub worki Carrefour, będą mogli skorzystać z 25 proc. rabatu na wybrane produkty na wagę.

Zobacz: Carrefour nie będzie już wydawać papierowych gazetek promocyjnych

Carrefour walczy z marnotrawieniem jedzenia

– Zwalczanie wszelkiego marnotrawstwa to filar naszej polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie. Tym bardziej cieszy nas, że przy okazji świętowania Dnia Ziemi możemy ogłosić kolejne rozwiązania, które ułatwią naszym klientom dokonywanie rozsądnych zakupów. Dzięki opakowaniom i workom wielorazowego użytku będą oni mogli kupić dokładnie taką ilość produktu, jaką potrzebują. Nasze działania mają więc podwójny wymiar - z jednej strony prośrodowiskowy, a z drugiej finansowy, pozwalający klientom lepiej planować oraz oszczędzać pieniądze na każdych zakupach - mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.

Zobacz: Carrefour otwiera Eco Bar - można kupować produkty w płynie do własnych pojemników

W 2021 roku sieć Carrefour rozwinęła strefy Stop Marnowaniu Żywności, w których produkty o bliskim terminie przydatności do spożycia są przeceniane nawet o 90 proc.. Przez 12 miesięcy uchroniono w ten sposób ponad 18,5 miliona produktów przed trafieniem do kosza, co równa się ponad 6 000 ton uratowanego jedzenia.

Dołącz do dyskusji: Carrefour wprowadza zmiany na stoiskach owocowo-warzywnych i piekarniach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Muko
Mam wrażenie, że te ceny z przecen niewiele niższe niż normalne z półki, 90 procent to chyba daja jak już coś samo chodzi
odpowiedź