CCC reklamuje kapsułową kolekcja Gino Rossi Simple Chic
Ruszyła kampania reklamowa kolekcji Gino Rossi Simple Chic z udziałem rmodelki Birgit Kos.
Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic czerpie z wybiegowych trendów, jednocześnie kładąc nacisk na ponadczasowość. Doskonale wpisuje się zarówno w popularny w światowych kolekcjach minimalizm jak i w styl paryski pełen wiązanych przy szyi koszul, marynarek i klasycznych butów na obcasie à la Gino Rossi Simple Chic.
Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic składa się z dwóch modeli buta – klasycznych czółenek z noskiem w szpic na niższym i na wyższym obcasie oraz wygodnej, praktycznej torebki średniej wielkości z uchwytem z boku.
Kolekcja Gino Rossi Simple Chic
Wszystkie projekty wykonane są ze skóry naturalnej z połyskiem i (z myślą o różnorodnych potrzebach klientów) dostępne są w różnych odcieniach. Czółenka na niższym obcasie kupimy więc w czerni, beżu, malinowym różu lub szarości, a na wyższym w czerni, malinowym różu i beżu. Z kolei torebka zaprojektowana została w trzech kolorach – szarym, beżowym i czarnym.
Twarzą kampanii reklamującej najnowszą kapsułową kolekcję Gino Rossi Simple Chic została supermodelka Birgit Kos, wielokrotnie fotografowana na okładkach międzynarodowych edycji magazynów "Vogue", "Harper’s Bazaar" i" Elle".
W czarnych szpilkach z kapsuły, Birgit pojawiła się na okładce styczniowo-lutowego numeru magazynu "Vogue".
Na potrzeby promocji kolekcji powstał film reklamowy oraz sesja zdjęciowa autorstwa Magdy Wunsche i Agi Samsel.
Dołącz do dyskusji: CCC reklamuje kapsułową kolekcja Gino Rossi Simple Chic