CD Projekt wchodzi na rynek dystrybucji kinowej
CD Projekt, dystrybutor gier i filmów z grupy CD Projekt RED, wejdzie na rynek dystrybucji filmów kinowych, zapowiedział szef spółki Michał Gembicki. Pierwsza premiera ma się odbyć w I kwartale przyszłego roku.
"Dystrybucja kinowa to dla nas nowy, bardzo atrakcyjny rynek" - powiedział Gembicki na konferencji dla inwestorów. Dodał, że spółka w przyszłym roku uruchomi też nową, wysokomarżową linię produktową. Jej potencjał przychodowy jest oceniany na 5 mln zł rocznie.
CD Projekt planuje też pozyskanie nowego partnera w kategorii gier a także poszerzenie obsługowanych kanałów dystrybucyjnych o conajmniej dwóch nowych odbiorców posiadających w sumie 30 marketów oraz duży sklep wysyłkowy.
W ciągu przyszłego roku spółka wdroży też nowy system ERP, co ma pomóc w optymalizacji kosztów i procesów biznesowych.
Głównym celem spółki jest osiągnięcie marży netto na poziomie 7% na koniec 2015 r.
Narastająco w I-III kw. 2011 roku grupa CD Projekt RED miała 25,22 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy przychodach na poziomie 106,49 mln zł.
Dołącz do dyskusji: CD Projekt wchodzi na rynek dystrybucji kinowej