Business Insider i „Forbes” wyłonią najlepszych menedżerów odpowiadających za digitalizację
Rusza nowa inicjatywa wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska: konkurs „Chief Digital Officer of the Year. The Future is Today”. Business Insider Polska oraz „Forbes” przeprowadzą też w ramach tego przedsięwzięcia także cykl eksperckich debat, a także zamieszczą powiązane tematycznie teksty.
Wydawca podkreśla, że jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, mające podkreślać rolę CDO w biznesie. To konkurs dla menedżerów, którzy w swoich firmach wprowadzili innowacje i zdigitalizowali procesy. Mogą w nim wziąć udział specjaliści zatrudnieni lub na stałe współpracujący z firmami, mającymi siedzibę w Polsce. - Wydarzenia z 2020 roku związane z pandemią sprawiły, że wprowadzone zmiany niejednokrotnie przesądzały o dalszym funkcjonowaniu firmy na rynku. Chcemy nagrodzić ludzi, którzy – jak się okazuje – w największym stopniu musieli zmierzyć się z kryzysem – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbes Polska”, członek rady programowej konkursu.
Jak podkreśla pomysłodawczyni konkursu Beata Mońka - cyfryzacja to już nie tylko trend o kluczowym znaczeniu dla firm i dla gospodarki, lecz także proces, który na stałe wpisuje się w strategię rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Niejednokrotnie przesądza też o sukcesie biznesowym. - Prezesi i zarządy całych firm dostrzegają rosnącą rolę chief digital officer, chief technology officer, chief innovation officer – bowiem menedżerowie odpowiadający za digitalizację stali się nie tylko kluczowymi doradcami w podejmowaniu decyzji, ale inicjatorami i gwarantami udanych transformacji biznesów, dystansujący je od konkurencji i pozycjonujących w nowym otoczeniu - komentuje Mońka.
Laureaci zostaną wyłonieni w dwóch kategoriach: „Małe i średnie przedsiębiorstwa” oraz „Duże przedsiębiorstwa”. W każdej z kategorii zostanie wyłonionych trzech laureatów - zdobywców pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca.
Wyboru laureatów dokonuje Kapituła Konkursu wyłoniona przez Organizatora oraz członków Rady Programowej. Zwycięzcę poznamy w grudniu. Zgłoszeń można dokonywać poprzez wypełnienie formularza na stronie CDOoftheyear.pl do 8 października 2021 roku.
W skład rady programowej wchodzą specjaliści i menedżerowie oraz redaktorzy magazynu „Forbes Polska” i serwisu Business Insider. Podczas comiesięcznych zebrań, będą analizować projekty i rozwiązania, które pojawiają się na rynku, a za których wdrożenie odpowiadają CDO/CTO/CIO. Są nimi: Amnah Ajmal – Mastercard, Dariusz Mazurkiewicz – BLIK, Ireneusz Piecuch - DGTL Kibil Piecuch i Wspólnicy, dr Maciej Kawecki - Instytut Lema/Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie, Marcin Eckert - PZU S.A./PZU Życie S.A., Paweł Jakubik – Microsoft, Marek Tomczuk, prof. Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego, Piotr Stępniewski - Grupa LOTOS S.A., Szymon Kamiński - PEKAO LEASING, Grzegorz Należyty – Siemens Energy, Karol Sadaj – AION, Tomasz Konik – Deloitte Polska, Sławomir Soszyński - ING Bank Śląski, Jarosław Królewski – Synerise, Jarosław Szymczuk – IBM, Kristina Tsvetanova – MIT Advisory Board, Beata Mońka, Paweł Zielewski i Michał Wąsowski. Posiedzenie Rady odbyło się 25 marca 2021 roku.
Patronat honorowy nad Konkursem sprawuje Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.
W lutym br. Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 8,74 mln internautów, co dało 30,14 proc. zasięgu, a Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 8,45 mln użytkowników (29,14 proc. zasięgu) - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Business Insider i „Forbes” wyłonią najlepszych menedżerów odpowiadających za digitalizację