Christian Lainer na Konferencji Sprzedaż
"Odwieczna wojna marketingu ze sprzedażą - czyli jak zacząć mówić wspólnym głosem" - to tytuł wykładu, który wygłosi Christian Lainer CEO TBWACOMMUNICATION GROUP
"Odwieczna wojna marketingu ze sprzedażą - czyli jak zacząć mówić wspólnym głosem" - to tytuł wykładu, który wygłosi Christian Lainer CEO TBWACOMMUNICATION GROUP podczas XI Konferencji Sprzedaż. Kolejna edycja Konferencji Sprzedaż organizowana przez Instytut Zarządzania odbywa się w dniach 11-12 marca w Courtyard by Marriott Warsaw International Airport Hotel.
Wystąpienie Christiana Lainera odbędzie się 12 marca o godz. 9.00 podczas sesji panelowej w Sali C Courtyard by Marriott Warsaw International Airport Hotel. Tematem wystąpienia będzie próba odpowiedzi na pytanie, jak tworzyć marketing totalny, który przełamując konwencjonalny sposób myślenia o rolach w organizacji, integruje wszystkie działania wokół jednego wspólnego celu - tworzenia marki.
Aby zachęcić do udziału w wykładzie Christian Lainer napisał:
"W nowoczesnym przedsiębiorstwie marka jest najważniejsza" lub "Nowoczesne przedsiębiorstwo może z powodzeniem funkcjonować bez działu marketingu" - obojętnie, z którym stwierdzeniem się zgadzasz, ten wykład jest dla Ciebie. To, że marka jest najważniejszą wartością w nowoczesnym biznesie nie znaczy bynajmniej, iż dział marketingu ma być najważniejszą częścią nowoczesnego przedsiębiorstwa. Znaczy to raczej tyle, iż wszystkie działy mają jeden wspólny cel - budowanie marki. To nie dział marketingu ma stać się najważniejszy, lecz wszystkie działy firmy mają zacząć budować markę jako żywą ideę biznesową. Najbardziej radykalnym (lecz może najsłuszniejszym) rozwiązaniem byłoby rozczłonkowanie i rozparcelowanie "marketingu" po całej organizacji tak, by w jego misję zaangażować wszystkich pracowników i wszystkie działy. Krótko mówiąc, marka firmy jest zbyt ważna, aby zostawić ją w rękach jedynie działu marketingu.
Dołącz do dyskusji: Christian Lainer na Konferencji Sprzedaż