Chroń je, jeśli kochasz...
6 lutego rozpoczyna się ogólnopolska telewizyjna kampaniaedukacyjna ElektroEko pod hasłem "Chroń je, jeśli kochasz&zużyte świetlówki oddaj do sklepu".
Celem kampanii jest zmotywowanie Polaków, aby zużyte świetlówkioddawali do sklepów. Główny przekaz zawiera informacje o właściwychzasadach postępowania ze zużytymi świetlówkami oraz zagrożeniachjakie niesie dla środowiska oraz naszych najbliższych nieprzestrzeganie tych zasad.
W kampanii zostaną wykorzystane dwa rodzaje spotów - 30 i 15sekundowe. Kampania obejmuje stacje zasięgowe oraz stacjetematyczne, dopasowane do grupy docelowej (kobiety i mężczyźni20-54 lat, miasta pow. 100 tys. Mieszkańców, z wykształceniemśrednim i wyższym).
Będzie można je zobaczyć w następujących stacjach: TVN, TVN7,TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat 2, Polsat Sport, Superstacjaoraz DAP (Discovery, Discovery Science, Discovery Civillisation,Animal Planet) i AT Media (Hallmark, AXN, Puls, Tele5, Zone Club,Zone Romantica, Zone Europa, Planete, National Geographic).
Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencjaAdliner, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, awsparciem PR zajmuje się agencja Multi Communications.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest ElektroEkoOrganizacja Odzysku Zużytego Sprzętu Elektrycznego iElektronicznego.
Dołącz do dyskusji: Chroń je, jeśli kochasz...