Ciszewski PR odpowiada za World Cyber Games (WCG) 2006
International Cyber Marketing (ICM) - światowy organizator cyberolimpiady WCG po raz pierwszy powierzył organizację imprezy w Polsce firmie COMTICA.
Comtica jest odpowiedzialna za całościowe przeprowadzenie tegorocznych polskich eliminacji do międzynarodowego turnieju gier komputerowych World Cyber Games. Umowa pomiędzy agencją a organizacją ICM została podpisana podczas międzynarodowych targów komputerowych CeBIT w Hanowerze.
Firma Samsung pozostaje ogólnoświatowym sponsorem World Cyber Games.
Comtica obecnie poszukuje sponsorów, którzy chcieliby wziąć aktywny udział w igrzyskach gier komputerowych. Agencja podchodzi do tematu z bardzo dużym zaangażowaniem i oferuje partnerom innowacyjne formy współpracy. Zawody WCG skupiają ponad 4 tysiące aktywnych graczy. W 2005 roku finał rozgrywek zgromadził 8 tysięcy osób. Co roku WCG generuje ogromne zainteresowanie młodych ludzi, w większości w wieku od 15 do 30 lat.
"Polska edycja World Cyber Games nabiera nowego wymiaru. Dzięki naszym innowacyjnym pomysłom oraz współpracy z firmą Samsung i nowymi sponsorami gracze otrzymają możliwość doświadczenia prawdziwie interaktywnej rozrywki. WCG 2006 będzie także, jak nigdy wcześniej, okazją do prezentacji najnowszych osiągnięć technologii oraz produktów naszych partnerów." - mówi Przemysław Moraczewski, manager projektu w firmie COMTICA.
Głównym sponsorem wydarzenia pozostaje Samsung. Marcin Bołbot, dyrektor sprzedaży
i marketingu firmy Samsung Electronics Polska mówi: „Nasza firma od samego początku jest głównym partnerem WCG na całym świecie. Dzięki naszemu wsparciu igrzysk przez lata udało nam się wypracować bliską więź z młodym pokoleniem, w kolejnych latach chcemy tę relację pogłębiać”.
Działania public relations rozgrywek po raz kolejny zostały powierzone agencji Ciszewski PR, która jest w trakcie pozyskiwania patronów medialnych przedsięwzięcia.
Dołącz do dyskusji: Ciszewski PR odpowiada za World Cyber Games (WCG) 2006