Cityboard Media: Grudziński i Wańkiewicz dyrektorami, Bryła-Gozdyra odchodzi
Z początkiem kwietnia Andrzej Grudziński objął w Cityboard Media funkcję dyrektora generalnego, a Mariusz Wańkiewicz - dyrektora sprzedaży i marketingu. Z tego drugiej stanowiska odeszła Marta Bryła-Gozdyra, kończąc pracę w firmie.
Jako dyrektor generalny Cityboard Media Andrzej Grudziński odpowiada za całość zagadnień związanych z zarządzaniem firmą. Ponadto wspólnie z zarządem będzie ustalał strategię jej rozwoju. Stanowisko objęte przez Grudzińskiego to nowa funkcja w firmie.
Andrzej Grudziński pracuje w Cityboard Media od 2010 roku, poprzednio zajmując stanowisko pełnomocnika zarządu ds. nowych projektów. W tym czasie koordynował m.in. przygotowanie i wdrażanie innowacyjnych, proekologicznych rozwiązań. Wcześniej, w latach 2001-2009, Grudziński był dyrektorem generalnym, a następnie prezesem firm Hecht Polska i Impression Polska - kluczowych dostawców współpracujących z Cityboard Media.
Z kolei Mariusz Wańkiewicz jako dyrektor sprzedaży i marketingu oraz pełnomocnik zarządu Cityboard Media będzie koordynował działania sprzedażowe, odpowiadając za rozwój i wdrażanie nowych produktów. Do jego kluczowych zadań należeć będzie bieżąca analiza rynku reklamy zewnętrznej, opracowanie i wdrożenie nowego modelu współpracy z dotychczasowymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Wańkiewicz w dziale wspomagania sprzedaży Cityboard Media pracuje od 1999 roku. Na nowym stanowisku zastąpił Martę Bryłę-Gozdyrę, która po 15 latach pracy odchodzi z firmy. Zamierza rozpocząć własną działalność w innej branży.
Dołącz do dyskusji: Cityboard Media: Grudziński i Wańkiewicz dyrektorami, Bryła-Gozdyra odchodzi