Co dziesiąta młoda osoba każdego tygodnia ogląda telewizję online
11 procent osób w wieku od 18 do 34 lat przynajmniej raz w tygodniu ogląda telewizję w internecie.
Osoby z tej grupy przeznaczają o godzinę więcej czasu na korzystanie z mediów w porównaniu ze swoimi odpowiednikami w tym samym wieku - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę Knowledge Networks.
Ogół badanych w wieku od 18 do 34 lat 19 procent swojego czasu spędzanego w internecie przeznacza na korzystanie z poczty e-mail, po 12 procent na korzystanie z komunikatorów internetowych i serwisów społecznościowych, 5 procent na czytanie prasy codziennej online, 2 procent na czytanie czasopism online, a pozostałe 50 procent na inne czynności.
Natomiast respondenci z tej samej grupy wiekowej, którzy dodatkowo każdego tygodnia oglądają telewizję w sieci, po 19 procent swojego czasu spędzanego w internecie przeznaczają na korzystanie z poczty e-mail i serwisów społecznościowych, 16 procent na korzystanie z komunikatorów, 4 procent na prasę codzienną online, 3 procent na czasopisma online, a pozostałe 39 procent na inne czynności.
Badani z tej drugiej grupy mniej więcej tyle samo czasu - około 3,5 godziny - poświęcają dziennie zarówno na korzystanie z internetu jak i oglądanie telewizji. 46 procent z nich jest też członkiem przynajmniej jednego serwisu społecznościowego, 63 procent posiada konsolę do gier wideo, a 62 procent posiada odtwarzacz MP3.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Co dziesiąta młoda osoba każdego tygodnia ogląda telewizję online
http://program-telewizyjny.blogspot.com