Coca-Cola reklamowo świętuje 125-lecie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa podkreślająca 125. rocznicę istnienia Coca-Coli. Akcję – prowadzoną m.in. w sklepach – przygotowała agencja Momentum Worldwide.
Kampania Coca-Coli z okazji 125-lecia jej pierwszego zaserwowania – przypadającego dokładnie na 8 maja – ma z jednej strony podziękować obecnym konsumentom tego napoju, a ponadto zdobyć i zainspirować nową generację odbiorców.
Akcja w Europie Centralnej i Południowej obejmuje materiały i działania reklamowe w sklepach mające zwrócić uwagę i zaangażować kupujących. W tym celu wykorzystywane są m. in. specjalne standy, displaye w kształcie ciężarówki, ekspozycje historycznych butelek Coca-Coli oraz okolicznościowe fartuchy dla sprzedawców.
Dziesięć „najlepszych z najlepszych” reklam Coca-Coli (wideo)
Kampania jest realizowana w 30 krajach Centralnej i Południowej Europy, w tym w Polsce. Działania w sklepach stanowią część długoplanowej akcji reklamowej „Bring Home 125 Years of Happiness”, za którą odpowiadają oddziały Grupy McCann w Madrycie, Budapeszcie, Mediolanie i Londynie.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola reklamowo świętuje 125-lecie (wideo)