Communication Unlimited dla Aniołów Park w Częstochowie
Agencja CU Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z firmą deweloperską DOR Group w zakresie strategii i komunikacji marketingowej nowego parku handlowego Aniołów Park w Częstochowie.
Agencja Communication Unlimited jest odpowiedzialna za strategię komunikacyjną nowej marki i koncept marketingowy, całościową identyfikację miejsca – nazwę, logotyp, koncept wizualny.
Agencja przygotuje event z okazji otwarcia i wszystkie działania marketingowo - komunikacyjne związane z tym wydarzeniem.
Communication Unlimited zajmie się też kanałów social mediowych Aniołów Plaza.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Aniołów Park (nazwa pochodzi od miejsca, gdzie się znajduje - dzielnicy Aniołów), zajmuje powierzchnię 65 tys. m kw., a sam park handlowy ok. 1 800 m kw. Głównym najemcą obiektu handlowego będzie sieć spożywcza Carrefour. Na terenie parku znajduje się parking z ok. 600 miejscami postojowymi oraz stacja benzynowa MOYA.