SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Communication Unlimited dla Kinder Delice

Rusza II Edycja Pucharu Kinder Delice - programu opracowanego przez Communication Unlimited dla Kinder Delice

Opracowany przez agencję Communication Unlimited program dla Kinder Delice (Ferrero) będzie realizowany w kolejnej, drugiej edycji "Pucharu Kinder Delice".

"Ubiegłoroczna, I Edycja Pucharu Kinder Delice spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i poparciem nauczycieli oraz uczniów szkół podstawowych." - komentuje Paweł Kowalewski, Prezes Communication Unlimited. "Cieszymy się, że firma Ferrero, dla której opracowaliśmy projekt Puchar Kinder Delice, zdecydowała się na realizację kolejnej jego edycji. Wraz ze sprawozdaniami ponad 300 szkół z ostatniej akcji otrzymaliśmy wiele entuzjastycznych opinii ze strony dzieci i nauczycieli." - dodaje Paweł Kowalewski, Prezes Communication Unlimited.

Puchar Kinder Delice wspomaga rozwój fizyczny dzieci poprzez aktywną zabawę. Zestaw ćwiczeń wykonywany przez dzieci w ramach programu ma charakter ogólnorozwojowy. Zawiera zarówno biegi, skoki, jak i rzuty do celu. Dzięki temu dzieci trenować będą szybkość, koordynację ruchową, celność oraz ogólną sprawność fizyczną. Ćwiczenia zostały dopasowane do wieku i rozwoju dzieci.

"Akcja ma charakter integracyjny. Puchar Kinder Delice to impreza jednocząca wszystkich wokół idei: zdrowie i kondycja poprzez sport i zabawę". - podkreśla Paweł Kowalewski. "W roku 2004/2005 zmieniliśmy nieco zasady Pucharu Kinder Delice. Nowością są dwa finały, w których udział biorą dzieci z danej i z zaprzyjaźnionej szkoły." - dodaje Prezes Communication Unlimited.

Agencja Communication Unlimited współpracuje w zakresie komunikacji marketingowej z firmą Ferrero (dla Mon Cheri, Raffaello, Ferrero Rocher, Nutella, Kinder Pingui, Kinder Mleczna Kanapka, Kinder Delice, Kinder Niespodzianka, Kinder Czekolada, Kinder Country, Kinder Happy Hippo) nieprzerwanie od 4 lat.

Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited dla Kinder Delice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl