Communications dla PKN Orlen
Trwa promocja przygotowana przez agencję Mather Communications dla PKN Orlen
Promocja "Zdrap i wygraj", która ruszyła 15 grudnia br. stanowi element programu lojalnościowego VITAY i jest skierowana do jego obecnych i potencjalnych uczestników. Promocji realizowanej na stacjach benzynowych PKN Orlen towarzyszy kampania obejmująca telewizję, radio, outdoor, prasę oraz internet. Potrwa ona do połowy lutego 2005 r.
W okresie trwania promocji prowadzonej pod hasłem "Zdrap i wygraj" każdy uczestnik programu VITAY może przeznaczyć część zgromadzonych przez siebie punktów na kupony promocyjne. Pierwszy etap opiera się na zasadzie 'instant win' - pod "zdrapką" na każdym kuponie znajdują się ikony nagród, które można wygrać, w tym 4 Mercedesy Klasy A. Uczestnicy promocji, którym szczęście nie dopisze od razu, biorą udział w losowaniu kolejnych 4 samochodów na zakończenie promocji.
Promocję "Zdrap i wygraj" oraz towarzyszącą jej kampanię mediową przygotowała agencja Mather Communications. W ramach kampanii wyemitowane zostaną 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne, spoty radiowe, całostronicowe ogłoszenia prasowe w dziennikach i tygodnikach oraz niestandardowe formaty w Internecie. Dla internautów przygotowano również grę zręcznościową dostępną na stronie www.orlen.pl.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Communications dla PKN Orlen