Agencja Plej wygrała przetarg reklamowy firmy Continental
Firma oponiarska Continental w zakończonym właśnie przetargu wybrała do współpracy agencję Plej, która będzie wspierać klienta koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360.
Plej, przy strategicznym wsparciu Melting Pot, dopracowuje właśnie strategię marki Continental na 2019 rok i planuje aktywności na nadchodzące miesiące. Komunikacja 360 i tworzenie unikalnego brand experience, integrującego content m.in. w obszarze kreacji, digitalu czy eventów, to kierunek, w którym Plej od kilku lat umacnia i rozwija swoją ofertę. Obsługą marki Continental po stronie agencji zajmuje się team accouncki kierowany przez Łukasza Antoniego Koperę.
- Wszyscy kojarzą opony Continental, ale nie wszyscy wiedzą, że marka ma na swoim koncie także bardzo ciekawe współprace z producentami obuwia. Z podeszw Continental w butach trekkingowych i do biegania korzystają zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści na całym świecie. Marka Continental ma także ponad 100-letnie doświadczenie w innowacyjnej produkcji opon rowerowych, wykorzystywanych w najważniejszych światowych wyścigach kolarskich. Klient, który nieszablonowo i kompleksowo myśli o swojej marce, stwarza potencjał dla naprawdę ciekawej komunikacji - przekonuje Łukasz Ostaszewski, client service & integrated communiaction partner w Plej.
Firma nie podaje, na jak długo zawarła umowę o współpracy z agencją Plej. Nie zdradza również szczegółów dotyczących przetargu.
Continental przy ubiegłorocznej kampanii „Pasja napędzana niemiecką technologią” pracował z agencjami Craft, Initiative Warszawa i ConTrust Communication.
Dołącz do dyskusji: Agencja Plej wygrała przetarg reklamowy firmy Continental