Coraz lepsze wyniki Bauera
"Poważna nieścisłość w Presserwisie" - oburza się wydawnictwo Bauer
Zamieszczona we wczorajszym Presserwisie informacja o segmencie pism młodzieżowych zawiera poważną nieścisłość: segment pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer odnotował w styczniu br. wzrost: w tytule BRAVO z poziomu 276 825 do poziomu 279 326 egzemplarzy (rozpowszechnianie płatne, styczeń 2004-styczeń 2003, nakład kontrolowany przez ZKDP), co zapewnia magazynowi pozycję bezkonkurencyjnego lidera na rynku, zdecydowanie dystansującego konkurencję - informuje Bauer.
Największy procentowy wzrost sprzedaży w segmencie młodzieżowym - o 17,8% w styczniu 2004 w porównaniu ze styczniem 2003 odnotował magazyn BRAVOsport, z poziomu 105 562 do poziomu 124 404 egzemplarzy (rozpowszechnianie płatne, styczeń 2004-styczeń 2003, nakład kontrolowany przez ZKDP).
Niekwestionowanych liderem w segmencie pism młodzieżowych skierowanych do dziewcząt niezmiennie pozostaje BRAVO GIRL ze sprzedażą 166 150 egzemplarzy (rozpowszechnianie płatne, styczeń 2004 nakład kontrolowany przez ZKDP)
Warto również dodać, że ostatnia sprzedaż BRAVO nr 07/2004 kształtuje się na poziomie 371 000 egzemplarzy a BRAVO GIRL 07/2004 na poziomie 270 000 egzemplarzy (dane Wydawnictwa Bauer), są to zdecydowane rekordy sprzedaży w segmencie pism młodzieżowych w bieżącym roku.
Dziwi i zasmuca nas fakt pominięcia w notatce tego sukcesu. Zaskakuje także ferowanie wyroków na podstawie wyników sprzedaży tylko z jednego miesiąca, co w przypadku miesięczników w żaden sposób nie oddaje rzeczywistej sytuacji - czytamy w komunikacie Bauera.
Dołącz do dyskusji: