'CSI: Kryminalne zagadki Miami' najdroższe w Polsacie
Najwięcej w styczniu 2009 roku w Polsacie trzeba zapłacić zareklamę nadaną w czasie trwania serialu "CSI: Kryminalne zagadkiMiami". Produkcja zdetronizowała poniedziałkowy cykl filmowy"Megahit", który był najdroższy w styczniu br.
30-sekundowy spot w drugiej przerwie nadawanego w niedziele o20.00 serialu "CSI: Kryminalne zagadki Miami" kosztuje 32 900 zł(cena z 25 stycznia 2009 roku). Rok temu czas reklamowy w tympaśmie kosztował mniej o 10 proc., czyli 29 900 zł. W pozostałeniedziele stycznia 2009 roku cena półminutowej reklamy w tym czasiewaha się od 20 900 zł do 29 900 zł.
Natomiast najdroższa reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym"Megahit" kosztuje 32 600 zł. Tyle trzeba zapłacić za 30-sekundowyspot wyemitowany w czasie czwartej przerwy reklamowej filmu (ok.godz. 21.35) w dwie ostatnie niedziele miesiąca. W styczniu br.czas reklamowy w tym paśmie kosztował o 23,3 proc. więcej - 40 200zł. Natomiast w pierwsze dwa poniedziałki stycznia 2009 roku cenapółminutowego spotu w tym czasie wynosi odpowiednio 26 700 zł i 29600 zł.
Wszystkie podane ceny to ceny bez rabatów, pochodzące zoficjalnego cennika stacji.
Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymiprofesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portalspołecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu,PR, badań i gospodarki!
Dołącz do dyskusji: 'CSI: Kryminalne zagadki Miami' najdroższe w Polsacie