Cyfra+ promuje się w telewizji i radiu (wideo)
Cyfra+ ruszyła z kampanią promocyjną wrześniowej oferty sprzedażowej, która realizowana jest w telewizji i radiu. Jednocześnie platforma pracuje już nad kolejną kampanią, w której weźmie udział uczestnik wybrany podczas letnich castingów.
Nowa promocja daje klientom możliwość płacenia za abonament połowy ceny przez 10 miesięcy oraz bezpłatnego użytkowania dekodera. Oprócz promowania tej oferty, realizowana właśnie kampania ma za zadanie wzmocnić wizerunek Cyfry+ jako platformy oferującej bardzo dobry kontent, który można oglądać w jakości HD.
W jej ramach na antenach stacji TVP 1, TVP 2 i TVN emitowany jest spot, wyreżyserowany przez Christiana Gierycza, dyrektora artystycznego Canal+ Cyfrowego, do którego animacje przygotował Maciej Bałauszko z zespołu grafiki spółki. W radiu kampania jest realizowana z wykorzystaniem 15-sekundowej reklamy, który można usłyszeć w: RMF FM, Radiu Zet, Trójce, Radiu PiN (Warszawa), Tok FM, kilku stacji z sieci Złote Przeboje, Esce Warszawa i Chilli Zet. Spot zrealizowała agencja Ogilvy Action. Media zaplanował dom mediowy MPG.
Na przełomie września i października br. Cyfra+ ruszy z kolejną kampanią realizowaną pod hasłem "Technologia i emocje", w której weźmie udział zwycięzca organizowanych latem castingów. Odbyły się one w ramach letnich weekendowych imprez Lata przebojów Radia Zet i tygodnika "Gala". Zwycięzca wyłoniony z ponad 500 uczestników castingów zagra jedną z ról w spocie reklamowym, za którego kreację odpowiada także Ogilvy Action. Reklama pojawi się w TVP 1, TVP 2 i TVN-ie. Kampania będzie obecna także w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Tok FM, Chilli Zet i Radio PiN). Mediaplanem podobnie jak w przypadku poprzedniej akcji zajął się dom MPG.
Dołącz do dyskusji: Cyfra+ promuje się w telewizji i radiu (wideo)