Cyfrowy Polsat poszerza pakiety i obniża ceny (wideo)
Cyfrowy Polsat poszerzył ofertę obejmującą pakiety Familijny Max HD i Film HD o pakiet premium Cinemax HD. Operator obniżył też cenę zestawu z pakietami Familijny Max HD, HBO HD i Cinemax HD. Promocję wspiera kampania reklamowa.
Zestaw składający się z pakietów Familijny Max HD i Film HD i pakietu premium Cinemax HD, zawierającego stacje Cinemax, Cinemax HD, Cinemax2 i Cinemax2 HD, oferowany jest w cenie 59,90 zł. Klient decydujący się na tę ofertę otrzymuje dodatkowo na cztery miesiące pakiet HBO HD (6 kanałów), Miesięczny Katalog Filmów VOD oraz pakiet Sport HD. Po okresie promocyjnym może korzystać z pełnej oferty ponad 130 kanałów i VoD za 99,90 zł miesięcznie lub pozostać z zestawem filmowym za 59,90 zł.
Klienci, którzy zdecydują się na nową ofertę otrzymają najnowszy dekoder produkcji Cyfrowego Polsatu PVR HD 7000 w obniżonej cenie za 49 zł i bez opłat miesięcznych za udostępnienie urządzenia.
Zmiany obejmują także zestaw Familijny Max HD z HBO HD i Cinemax HD - teraz jest dostępny za 69,90 zł miesięcznie, czyli o 10 zł taniej niż dotąd. W obu ofertach klient otrzymuje dodatkowo dostęp do serwisów Ipla Mix oraz HBO GO na trzy miesiące bez opłat (HBO GO dostępne jest z umową na 29 miesięcy).
W ofertach pakietów za 49,90 zł miesięcznie (Familijny Max HD) oraz 59,90 zł miesięcznie (Familijny Max HD z Film HD i Cinemax HD) z umową na 29 miesięcy wydłużony został okres zwolnienia z abonamentu. Teraz wynosi on cztery miesiące.
Promocje wspiera kampania reklamowa akcentująca bogactwo kanałów filmowych w platformie. - Mocno filmowa oferta w Cyfrowym Polsacie już od 59,90 zł miesięcznie. Oglądaj 44 kanały filmowe w najlepszej cenie na rynku. „Na start pół roku bez opłat” - brzmi główny przekaz akcji.
Działania prowadzone są w telewizji (Polsat, kanały tematyczne Polsatu i Atmedia), radiu (RMF FM, RMF Classic, Radio Eska, Radio ZET, Radio Złote Przeboje) i internecie (ipla, sieci Amnet i Netshare oraz wyszukiwarki).
Kreację przygotowała agencja Grey Group, za produkcję spotu odpowiadała firma TFP, a za jego postprodukcję - Chimney Pot. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD.
Cyfrowy Polsat na koniec czerwca br. miał 3,55 mln abonentów (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat poszerza pakiety i obniża ceny (wideo)
Nie wspomnę również o Puls2, którego nadal nie ma w żadnym pakiecie CP. Wstyd.