Walka o pilota reklamuje promocję oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat zaczął nową promocję swojej oferty telewizyjno-internetowej. Wspiera to kampania reklamowa pokazująca rodzinną walkę o pilota.
Promocja jest skierowana do nowych klientów Cyfrowego Polsatu, którzy podpiszą umowę na 24 okresy rozliczeniowe z opłatą miesięczną wynoszącą minimum 60 zł. Przez pierwsze 6 miesięcy nie płacą za samą usługę, a przez cały okres umowy mogą korzystać z serwisu mobilnego bez dodatkowych opłat.
W ofercie dostępny jest też na raty 55-calowy telewizor Samsung UHD Smart TV.
Spot pokazuje, jak rodzice i ich syn walczą o pilota do telewizora, bo każde chce oglądać coś innego. Córka obserwuje to ze spokojem, bo dzięki Cyfrowemu Polsatowi ulubione programy ogląda na smartfonie.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za obsługę marketingową Cyfrowego Polsatu odpowiadają dom produkcyjny TFP (realizacja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (zakup mediów).
Na koniec września br. Cyfrowy Polsat świadczył 5,04 mln jednostkowych usług płatnej telewizji w modelu abonamentowym, wobec 4,88 mln rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Walka o pilota reklamuje promocję oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu (wideo)