Cyfrowy Polsat rusza z usługą telefonii komórkowej
Cyfrowy Polsat na jesieni uruchomi usługę telefonii komórkowej(Halo Polsat) jako wirtualny operator komórkowy MVNO w oparciu osieć radiową Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC).
Spółka zaprojektowała też własną sieć telekomunikacyjną i będziedziałać w oparciu o własny kod dostępu PL12, własne punkty styku,umowy interconnectowe podpisane ze wszystkimi graczami obecnymi narynku polskim i sto kilkadziesiąt umów roamingowych zawartych zpartnerami na całym świecie.
Cyfrowy Polsat będzie również posiadał własny system billingowyi CRM.
Oferta pod marką "Halo Polsat" będzie dostępna w opcji zabonamentem i pre-paid. Do dyspozycji klientów zostaną oddane planytaryfowe, telefony i usługi dodatkowe.
Grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będąabonenci platformy - obecnie jest to 1,5 mln gospodarstw domowych,czyli 4,5 miliona osób.
"Doświadczenie firmy w sektorze telewizyjnym pozwoli jejzaproponować abonentom atrakcyjne treści i aplikacje dostępne zapośrednictwem telefonów komórkowych. Wiele dodatkowych możliwości,mających na celu usprawnienie obsługi klienta, będzie dawałoabonentowi posiadanie podwójnej oferty Cyfrowego Polsatu" - podanow komunikacie.
W czerwcowym wywiadzie prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libickimówił, że spółka chce zainwestować w rozwój MVNO "setki milionówzłotych" do końca 2008 roku i jest to koszt nie tylko budowyinfrastruktury i włączenia pierwszego klienta, ale teżmarketingu.
Prezes mówił też, że liczy iż projekt MVNO stanie się rentownypo kilku latach od uruchomienia oraz na zdobycie miliona klientów wciągu kilku lat.
Według nieoficjalnych informacji inwestycje Cyfrowego Polsatu wMVNO mogą sięgnąć ok. 200 mln zł.
Nazwa i logo marki bezpośrednio nawiązują do brandu operatora -Cyfrowego Polsatu. Autorem kreacji jest zespół Cyfrowego Polsatu iagencja Rzut Oka.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat rusza z usługą telefonii komórkowej