„Czas na przerwę, czas na KitKat” - nieobecny na Euro 2016 Maciej Rybus w reklamie KitKat (wideo)
KitKat, marka batonów z portfolio Nestlé, rusza z kampanią z udziałem Macieja Rybusa, piłkarza polskiej reprezentacji. Marka, która na całym świecie promuje się hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat”, wykorzystuje przerwę w grze zawodnika. Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker.
Maciej Rybus jest twarzą startującej właśnie kampanii KitKat, batonów z portfolio Nestlé. Kontuzja zawodnika uniemożliwiła mu udział w Euro 2016. Nestlé zaangażowało więc Rybusa do występu w kampanii KitKat - marki, którą od lat reklamuje hasło „czas na przerwę, czas na KitKat”.
Spot z udziałem Macieja Rybusa nawiązuje do piłkarskich emocji i utrzymany jest w duchu mistrzostw.
Reklama emitowana jest od czwartku w serwisach VoD oraz w mediach społecznościowych.
Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker, część content marketingowa agencji MEC. Od pomysłu do premiery spotu upłynął tydzień. Media do kampanii zaplanował MEC.
Dołącz do dyskusji: „Czas na przerwę, czas na KitKat” - nieobecny na Euro 2016 Maciej Rybus w reklamie KitKat (wideo)