Czołowe serwisy internetowe w Wielkiej Brytanii
Strony należące do Google i Fish4 były we wrześniu odpowiednionajczęściej odwiedzanymi i najwięcej zyskującymi własnościamiinternetowymi na rynku brytyjskim.
We wrześniu strony Google zanotowały 28,6 miliona unikalnychodwiedzin w Wielkiej Brytanii - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Za Google znalazły się kolejno strony należące do: Microsoftu(26,9 miliona unikalnych odwiedzin), eBay (21,4 mln), Yahoo (20,8mln), BBC (18,7 mln), Ask Network (15 mln), Time Warner Network(14,3 mln), Amazon (13,6 mln), Wikipedii (13,3 mln) oraz FoxInteractive Media (12,5 mln).
Z kolei strony należące do Flash4 we wrześniu zyskały na rynkubrytyjskim najwięcej w porównaniu z sierpniem. Zanotowały one 2,9miliona unikalnych odwiedzin (wzrost o 34 procent). Następne podtym względem były strony należące do: British Airways (3,8 milinaunikalnych odwiedzin, wzrost o 31 procent), Answers.com (3,3 mln,wzrost o 28 procent), HMV (3,4 mln, wzrost o 25 procent), WordPress(3,8 mln, wzrost o 25 procent), Six Apart (3,5 mln, wzrost o 23procent), ITV (5 mln, wzrost o 20 procent), Sun-Times Media Group(2,8 mln, wzrost o 18 procent), Arcadia Group Limited (2,7 mln,wzrost o 17 procent) oraz Wikipedii (13,3 mln, wzrost o 15procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Czołowe serwisy internetowe w Wielkiej Brytanii