SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czterech nowych konsultantów w On Board PR

Do zespołu agencji On Board PR dołączyły Małgorzata Czerepak, Barbara Matusik, Katarzyna Matuszewska i Katarzyna Fabjaniak.

Małgorzata Czerepak objęła stanowisko account executive w dziale Corporate PR kierowanym przez Iwonę Kubicz. W tym samym dziale, na stanowiskach junior pr consultant, rozpoczęły też pracę Barbara Matusik i Katarzyna Matuszewska. Do działu Healthcare PR kierowanego przez Tomasza Turzyńskiego, dołączyła na stanowisku asystenta Katarzyna Fabjaniak.

Małgorzata Czerepak została włączona w realizację projektów dla firmy farmaceutycznej Adamed oraz kampanii "Godna praca" NSZZ "Solidarność". Poprzednio pracowała w ZUS jako specjalista w Wydziale Komunikacji Społecznej Gabinetu Prezesa oraz w Biurze Polityki Społecznej m.st. Warszawy. Jest absolwentką Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Podyplomowego Studium PR w SGH w Warszawie. Ukończyła też London School of Public Relations.

Barbara Matusik realizuje działania na rzecz klientów z branży finansowej (Euronet) oraz deweloperskiej (SGI Baltis). Poprzednio pracowała w agencji Effective Public Relations, m.in. dla firm Haribo i Podravka. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na UW.

Katarzyna Matuszewska jest zaangażowana w prace na rzecz firm Teva i Europlant. Poprzednio pracowała w MCF Investor Relations jako asystentka ds. PR i relacji inwestorskich oraz w Europejskim Centrum Przedsiębiorczości jako asystentka ds. PR. Ukończyła Wydział Zarządzania i Marketingu oraz Podyplomowe Studium PR w SGH.

Katarzyna Fabjaniak została włączona w realizację projektów dla Adamed, Unilever i SCA. Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Warszawie i kontynuuje studia na Wydziale Dziennikarstwa UW. Pracowała w serwisie Mediarun jako dziennikarz. Odbyła praktyki w IBM Polska i agencji Tomorrow.

Dołącz do dyskusji: Czterech nowych konsultantów w On Board PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl