SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery agencje walczą o globalny budżet Bacardi

Bacardi wybrała cztery agencje, które powalczą o warty 100 milionów funtów globalny budżet reklamowy firmy.

Na liście znalazła się obecnie zajmująca się budżetem Bacardi agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, jej poprzedniczka McCann Erickson, a także Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett - informuje serwis Brand Republic.

RKCR/Y&R zdobyła globalny budżet reklamowy producenta alkoholi w grudniu 2005 roku, zostawiając wówczas po wielu miesiącach rywalizacji w pokonanym polu Wieden & Kennedy, Fallon, David and Goliath oraz McCann Erickson.

Obecny przetarg prawdopodobnie będzie obejmował również inne marki Bacardi, takie jak Grey Goose, 42 Below, Bombay Sapphire oraz Martini.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje walczą o globalny budżet Bacardi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl