Cztery agencje walczą o globalny budżet Bacardi
Bacardi wybrała cztery agencje, które powalczą o warty 100 milionów funtów globalny budżet reklamowy firmy.
Na liście znalazła się obecnie zajmująca się budżetem Bacardi agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, jej poprzedniczka McCann Erickson, a także Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett - informuje serwis Brand Republic.
RKCR/Y&R zdobyła globalny budżet reklamowy producenta alkoholi w grudniu 2005 roku, zostawiając wówczas po wielu miesiącach rywalizacji w pokonanym polu Wieden & Kennedy, Fallon, David and Goliath oraz McCann Erickson.
Obecny przetarg prawdopodobnie będzie obejmował również inne marki Bacardi, takie jak Grey Goose, 42 Below, Bombay Sapphire oraz Martini.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje walczą o globalny budżet Bacardi