'Cztery Kąty' z plebiscytem wsparte kampanią reklamową
Miesięcznik "Cztery Kąty" rozpoczyna plebiscyt "Miejsca szczególne" na najciekawiej urządzone lokale publiczne. Najnowszy numer czasopisma jest wsparty kampanią reklamową.
Rozpoczynany we wrześniowym wydaniu "Czterech Kątów" plebiscyt "Miejsca szczególne" ma na celu odkrycie najciekawiej zaprojektowanych i urządzonych restauracji, bibliotek, salonów usługowych i innych miejsc. Lista laureatów zamieszczona będzie w przyszłorocznym marcowym numerze miesięcznika.
Trafiające do sprzedaży 20 sierpnia wydanie "Czterech Kątów" wspiera kampania reklamowa prowadzona w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz inne czasopisma Agory), telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style, TVP Polonia), Radiu Złote Przeboje oraz na portalu internetowym Gazeta.pl. Spoty reklamowe przygotowało Studio Badi Badi, a media zaplanował dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: 'Cztery Kąty' z plebiscytem wsparte kampanią reklamową