Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards
Feedback/Hill and Knowlton, United PR, Edelman Polska i Partner of Promotion zwycięzcami European Excellence Awards za najbardziej profesjonalne kampanie public relations.
Ogólnopolski Program dla Młodzieży "Mam Haka Na Raka" zrealizowany przez Feedback/Hill and Knowlton dla GlaxoSmithKline zwyciężył w kategorii "Kampanii narodowych i regionalnych".
Główną nagrodę w kategorii "Finanse" otrzymała agencja United PR. Jury konkursu nagrodziło agencję za kampanię start-upu Alior Banku.
W kategorii "Launch" zwyciężył "Greenbag - Act Eco-Friendly" agencji Edelman Polska.
Partner of Promotion otrzymała nagrodę European Excellence Awards za projekt "Warto kupować w Agito" w kategorii "Komunikacja zmiany".
European Excellence Awards ma na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Nagrody przyznawane są pod patronatem "Communication Director Magazine" przez międzynarodowe jury.
Gala wręczenia nagród odbyła się 11 grudnia w Budapeszcie.
Dołącz do dyskusji: Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards