David Beckham w reklamie Coty
David Beckham promuje nowy męski zapach marki Coty. Beckham.
– Kampania telewizyjna „Instinct, by David Beckham” jest doskonale uzupełniona przez kampanię prasową, w której widzimy wizerunek Davida na tle odchodzącej burzy. Zdjęcie do tej reklamy wykonała Annie Leibovitz – powiedziała "Briefowi" Dorota Sekulska, media&public relations manager w Coty Polska.
Tytuł kampanii Instinct, by David Becham.
Cel kampanii: wprowadzenie na rynek nowego męskiego zapachu, budowanie selektywnego wizerunku marki.
Czas trwania: kampania rozpoczęła się w drugiej połowie listopada.
Grupa docelowa: mężczyźni 16-39, mieszkający w miastach.
Kreacja: David Beckham stoi na pustyni, kiedy rozpoczyna się burza. Na jego twarzy widać zmagania z żywiołem, jednak finalnie zwycięża. Pod koniec reklamy David uwodzi czarującym uśmiechem i pokazuje się flakon jego pierwszej wody toaletowej Instinct
Klient: Coty Polska Sp. z o.o.
Agencja: adaptacja – Testardo Red Cell
Branża: perfumy męskie, kosmetyki
Typ kampanii: wizerunkowa
Dom mediowy: Mediaedge:cia
Media: TVN, TVP, Polsat, TVN7, TV4, stacje niszowe w tym sponsoring na TVN Turbo.
Dołącz do dyskusji: David Beckham w reklamie Coty