Dax Cosmetics promuje odmładzającą serię kosmetyków Yoskine
Ruszyła jesienna kampania reklamowa Yoskine, kosmetyków z portfolio firmy Dax Cosmetics, których technologia została opracowana we współpracy z japońskimi laboratoriami.
Kampania pod hasłem „Japońska Moc Odmładzania” podkreśla prestiżowy wizerunek marki i promuje serie odmładzające Yoskine, zarówno te dobrze już znane konsumentkom, jak i nową linię dostępną w perfumeriach Douglas.
W ramach kampanii przygotowano reklamę prasową oraz działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social mediach. Kampania prasowa obejmuje trzy layouty reklamowe, w tym także z wklejkami próbek, które dadzą możliwość wypróbowania premierowej linii Yoskine Moon Wakai. Nowość Yoskine, dystrybuowana na wyłączność w perfumeriach Douglas, jest oparta o unikatowe, japońskie formuły kosmetyków oraz składniki odmładzające, w tym pył z kamienia księżycowego o właściwościach rozświetlających.
Layouty reklamowe promujące nowość i znane już na rynku linie, m.in. Yoskine Kirei Lifting i Yoskine Tsubaki Anti-Age, pojawią się m.in. w „Twoim Stylu”, „Pani”, „Vivie!”, „Urodzie Życia”, „Zwierciadle”.
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki Yoskine. Firma nie podaje, z jakimi agencjami współpracowała przy obecnej kampanii.
Marka Yoskine ostatnio promowana była wiosną br, w advertorialach pojawiła się wówczas Agnieszka Cegielska.
Dołącz do dyskusji: Dax Cosmetics promuje odmładzającą serię kosmetyków Yoskine