DCS dla Porty w Super Expressie
W wyniku przetargu organizowanego przez producenta drzwi Porta KMI Poland, kreacja agencji DCS została wybrana do przyszłorocznej kampanii tej firmy zaplanowanej w Super Expressie. Kampania reklamowa Porty w Super Expressie będzie trwała przez cały 2003 rok.
Zakłada emisję 10 modułowych reklam na stronach redakcyjnych weekendowych wydań dziennika. Hasło przewodnie przygotowanej przez DCS kreacji to "Porta drzwi dla wszystkich".
Kampania zakłada emisję 4 wersji reklamy. Ich bohaterami będą charakterystyczne z uwagi na swój zawód postacie: strażak, muzyk, malarz i nauczycielka, które poprzez swój wizerunek przybliżą i uwiarygodnią podkreślane cechy drzwi Porty.
Każda z reklam będzie opatrzona hasłem odpowiednio dopasowanym do rodzaju drzwi. I tak w przypadku strażaka i drzwi ogniotrwałych pojawi się hasło "Nie pali się", nauczycielki i drzwi najtańszych w ofercie Porty "Szóstka ze sprawowania", muzyka i drzwi akustycznych "Nie rób tyle hałasu", a malarza, który podkreśla bogatą ofertę kolorystyczną drzwi Porty "Pełna paleta kolorów".
Porta zdecydowała, iż layout reklamy będzie zmieniany co 3 tygodnie. Zakupem powierzchni reklamowej firma zajęła się samodzielnie zawierając długoterminową umowę z Super Expressem.
Porta to największy w Polsce producent skrzydeł i ościeżnic drzwiowych. Firma istnieje od 10 lat. W 1992 roku rozpoczynała z 20 osóbami załogi i produkcją 200 szt. skrzydeł drzwiowych dziennie.
Dołącz do dyskusji: DCS dla Porty w Super Expressie