DDB uruchamia szkołę reklamy
Agencja DDB rozpoczęła pilotażową edycję szkoły reklamy. 6-miesięczny staż przygotowuje do pracy w dziale kreacji.
W ramach szkoły reklamy uruchomionej przez agencję
DDB stażyści mogą z bliska obserwować wszystkie
etapy przygotowywania kampanii: od briefu klienta, przez pracę
działów strategii i kreacji, aż po produkcję.
- Chcemy w trakcie stażu pokazać, jak ważne są umiejętności, talent
i zaangażowanie wszystkich pracowników agencji oraz że podstawą w
naszej branży jest kreatywność i twórcza współpraca - opisuje
Urszula Lisiecka, people development director w CP DDB
Group.
Pilotażowa edycja szkoły reklamy trwa 6 miesięcy, a uczestnicy
otrzymując wynagrodzenie przygotowują się do pracy w kreacji. DDB
planuje uruchomienie ścieżek stażowych obejmujących inne działy
agencji reklamowych.
Dołącz do dyskusji: DDB uruchamia szkołę reklamy