Delikatesy Alma promują „wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości” na Boże Narodzenie
Sieć delikatesów Alma zaczęła już bożonarodzeniową kampanię reklamową, prowadzoną pod hasłem „Wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości”. Akcja obejmuje prasę, internet i sklepy Alma.
Kampania promuje zestawy upominkowe, dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych Alma, jak i sklepie internetowym Alma24.pl. Reklamy przekonują, że zestawy te nadają się na różne okazje (np. dla pracowników, partnerów biznesowych i rodziny), a ponadto przygotowano ich specjalne wersje (kosze świąteczne) z myślą o Bożym Narodzeniu.
Kampania jest prowadzona w prasie (pisma biznesowe, lifestylowe, tygodniki opinii), internecie (m.in. social media), w sklepach Alma (materiały POS) oraz poprzez działania bezpośrednie. Wystartowała w czwartek i potrwa do końca listopada.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Kreacją reklam zajął się zespół graficzek Alma Market, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy.
Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma promują „wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości” na Boże Narodzenie