Delio z Grupy Żabka przekonuje w reklamach, że jest najszybszym e-sklepem spożywczym
Supermarket online delio (jej właścicielem jest firma Lite e-Commerce z Grupy Żabka) rusza z pierwszą kampanią reklamową pozycjonującą markę jako najszybszy supermarket w sieci z ponad 5 tysiącami produktów i dostawą już nawet w godzinę. W ramach kampanii „Kupuj szybko, żyj wolno” kusi klientów zniżkami aż do 200 zł.
W spotach promujących delio pokazano, że w tym supermarkecie online zakupy zrobimy sprawnie i przyjemnie, z niemal natychmiastowym efektem w postaci dostawy nawet w godzinę.
- Narracja, tak jak i cała usługa, skierowana jest do wszystkich, którzy szukają wygodnych, intuicyjnych rozwiązań sprawiających, że życie nie upływa na staniu w kolejkach do kasy czy dźwiganiu ciężkich toreb z zakupami. delio jest odpowiedzią na szybkie tempo codzienności, brak wolnego czasu, a zarazem potrzebę poprawy jakości życia. Każdy z nas powiedział przynajmniej raz, że doba jest dla niego za krótka - mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce. - W naszej kampanii proponujemy, aby zdjąć nogę z gazu i choć na chwilę przyhamować. Wystarczy kilka kliknięć, a zakupy pojawią się pod naszymi drzwiami już nawet w godzinę. Nieważne, gdzie jesteś – w domu, pracy czy w drodze – delio zawsze masz pod ręką. Kampania w prosty i przyjemny sposób nawołuje, by zwolnić i zająć się swoimi sprawami, a skompletowanie i dostawę zakupów zostawić delio.
Reżyserem spotów jest Filip Załuska, a za produkcję i postprodukcję odpowiada F25. Kreacją zajęła się agencja 180heartbeats + Jung von Matt, a agencja mediowa Zenith odpowiada za zakup mediów. Akcji w sieci towarzyszą działania w outdoorze. Na stołecznych ulicach oraz w wybranych warszawskich siłowniach pojawiły się plakaty zachęcające do skorzystania z usługi supermarketu online.
Dodatkowo w ramach kampanii „Kupuj szybko, żyj wolno” delio oferuje wszystkim, którzy wydadzą w sklepie co najmniej 100 zł, zniżkę w wysokości 40 zł – pięć razy, co daje 200 zł w zniżkach na start i darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 20 zł.
delio wystartowało w marcu br. w Warszawie – teraz poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo. Wkrótce ma pojawić się w takich miastach, jak Gdańsk, Wrocław i Kraków.
Dołącz do dyskusji: Delio z Grupy Żabka przekonuje w reklamach, że jest najszybszym e-sklepem spożywczym