Dialog Branżowy opublikował Białą Księgę Digital
W ramach Białej Księgi Branży i Dialogu Branżowego opublikowano ostatnią, dziesiątą część poświęconą dobrym praktykom w branży digitalu.
Rozdział Digital zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku Dialogu przez przedstawicieli reklamodawców i agencji.
Celem Dialogu i Białej Księgi jest edukacja i popularyzacja dobrych praktyk, które mają istotne znaczenie dla sektora komunikacji z punktu widzenia: rozwoju branży, efektywności komunikacji i samych przetargów.
- Biała Księga Digital zawiera rekomendowane modele przetargowe, gotowe wzory dokumentów i inne pomocne w codziennej pracy narzędzia, z których każda firma, niezależnie od wielkości, może czerpać wiedzę i inspirację, jak skutecznie zorganizować przetarg. Mamy przekonanie, że wypracowane standardy poprawią efektywność przetargów w obszarze Digital, ich szybkość, transparentność, koszty przeprowadzenia, nie osłabiając przy tym koncentracji na warunkach komercyjnych i jakości kupowanych usług - komentuje Marcin Wocial, lider grupy Digital ze strony klientów, kierownik ds. zakupów marketingowych i ogólnych P4.
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej to zbiór dobrych praktyk i narzędzi przetargowych, wypracowany przez reklamodawców i agencje w Dialogu Branżowym jako rekomendacje do wykorzystania w następujących kategoriach marketingowych: media, komunikacja digital i full service, PR, branding, eventy, incentive travel, produkcja filmów reklamowych oraz badania.
Dotychczas opublikowane zostały następujące rozdziały Białej Księgi: rekomendacje ogólne, PR, event, incentive travel, full service, produkcja filmów reklamowych, badania, media i branding.
Organizatorami Dialogu Branżowego są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML.
Dołącz do dyskusji: Dialog Branżowy opublikował Białą Księgę Digital