Digel po raz pierwszy reklamuje się w telewizji
W marcu pod hasłem "Digel - the menswear concept" rozpoczęła sięwiosenna kampania marketingowa firmy Digel. Znany producenteleganckiej odzieży dla mężczyzn pierwszy raz zdecydował się napromocję w telewizji.
Trwająca właśnie kampania to pierwsze tak duże przedsięwzięciemarketingowe firmy Digel w Polsce. W promocję marki, która jestproducentem wysokiej jakości odzieży męskiej i dodatków,zaangażowane są zarówno media drukowane, elektroniczne, jak teżoutdoor.
W stacji TVN 24 i w Antyradiu 94 FM markę promują spotyreklamowe, których kreację przygotowała firma Digel Polska iAgencja Promedia. Reklamy pojawią się też w magazynach: Playboy iCKM oraz branżowym czasopiśmie Moda Męska. W kwietniu promocjaobejmie również 10 billboardów na ulicach Warszawy - w okolicachgłównych galerii handlowych i w centralnej części miasta.
Za zakup mediów podczas akcji odpowiedzialna jest AgencjaPromedia, która zajmuje się kampanią reklamową w prasie, będącjednocześnie odpowiedzialna za wszystkie działania PR w interneciei mediach drukowanych. Zakończenie kampanii przewidziane jest nakoniec kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Digel po raz pierwszy reklamuje się w telewizji