"Dilemma is over" reklamuje Isover
Pod hasłem "Dilemma is over" prowadzona jest w prasie kampaniareklamowa materiałów budowlanych Isover. Przekaz akcji opiera sięna pytaniach i odpowiedziach dotyczących izolacji domu.
Prasowa kampania reklamowa materiałów budowlanych Isover jestutrzymana w tonie eksperckim. Poszczególne warianty kreacjizawierają odpowiedzi na pytania dotyczące izolacji domu, którezadają architekt, wykonawca i człowiek budujący dom. Akcja podhasłem "Dilemma is over" promuje wizerunek marki Isover orazkonkretne produkty: system Isover Vario, Isover Uni-Mata Flex iComfort oraz Isover Tup i Taurus.
Akcja od połowy marca jest prowadzona w tygodnikach opinii(Polityka, Wprost) oraz w prasie branżowej (m.in. Murator,Architektura, Budujemy dom, Izolacje, Builder, Ekspert Budowlany).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowałaagencja reklamowa DEMO Effective Launching, natomiast planowaniemmediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: "Dilemma is over" reklamuje Isover