Dipami Dr.Oetkera w hipermarketach
W największych sieciach handlowych na terenie całej Polski trwa promocja sprzedaży Dipów Dr.Oetkera.
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
Celem promocji jest zapoznanie konsumentów z Dipami Dr.Oetkera, prezentacja różnych możliwości ich wykorzystania podczas przygotowywania codziennych posiłków oraz budowanie wizerunku Dr.Oetkera jako specjalisty w segmencie produktów świeżych.
Grupę docelową działań promocyjnych stanowią kobiety w wieku 20-39 lat, mieszkanki większych miast, odpowiedzialne za zakupy domowe, aktywne zawodowo, sięgające po produkty convenience, zwracające uwagę na markę i jakość produktów.
W ramach akcji promocyjnej w sieciach handlowych Auchan, Tesco, Carrefour, E.Leclerc, Kaufland, Elea odbywają się animacje sprzedaży i degustacje produktów. Za deklarowany zakup co najmniej jednego produktu klienci otrzymują w prezencie książeczkę z przepisami na popularne wiosną dania podawane z Dipami. Promocja trwa do 13 maja 2007.
Jest to już kolejna akcja promocyjna realizowana dla produktów Dr.Oetkera z kategorii „świeże”. W tym roku agencja IQ Marketing przeprowadziła już promocję sprzedaży Budyni Kremowych oraz deserów owocowych Fruttina.
Dołącz do dyskusji: Dipami Dr.Oetkera w hipermarketach