Discovery liderem, najwięcej zyskał Travel
Liderem wśród kanałów dokumentalnych była w maju stacja Discovery Channel, ale najwięcej widzów zyskał znajdujący się na przedostatnim miejscu rankingu Travel Channel. Z kolei największy spadek zanotował National Geographic Channel.
Discovery Channel miał w zeszłym miesiącu 0,58 proc. udziału, czyli o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął Discovery World z 0,28 proc. udziału (spadek o 3,1 proc.), a trzecia była stacja Animal Planet (0,26 proc. udziału, wzrost o 5,7 proc.).
Największy spadek w zestawieniu dotyczył kanału National Geographic Channel, którego udział spadł o 11,4 proc. do 0,24 proc. Jednocześnie w rankingu znalazł się nie notowany jeszcze rok temu siostrzany kanał Nat Geo Wild z wynikiem na poziomie 0,17 proc.
Natomiast największy wzrost odnotował Travel Channel. Udział tej znajdującej się na przedostatnim miejscu zestawienia stacji wzrósł o połowę do 0,09 proc.
Wszyscy 4+ | ||||
maj | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 33 639 | 0,608 | 34 891 | 0,578 |
Discovery World | 16 137 | 0,292 | 17 095 | 0,283 |
Animal Planet | 13 467 | 0,244 | 15 562 | 0,258 |
Discovery Science | 15 017 | 0,272 | 14 924 | 0,247 |
National Geographic | 14 958 | 0,271 | 14 502 | 0,240 |
Nat Geo Wild | - | - | 10 097 | 0,167 |
Planete | 8 691 | 0,157 | 9 945 | 0,165 |
Zone Reality | 6 455 | 0,117 | 9 429 | 0,156 |
BBC Knowledge | 3 976 | 0,072 | 5 597 | 0,093 |
Travel Channel | 3 206 | 0,058 | 5 221 | 0,087 |
TVP Historia | 807 | 0,015 | 853 | 0,014 |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem z udziałem wynoszącym 0,86 proc. także była stacja Discovery Channel, a drugie miejsce zajął również Discovery World. Natomiast na pozycji trzeciej uplasował się Discovery Science, a nie Animal Planet.
W tej grupie także największy spadek zanotował National Geographic Channel, a największy wzrost dotyczył kanału Travel Channel.
16-49 | ||||
maj | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 22 890 | 0,971 | 21 959 | 0,860 |
Discovery World | 8 211 | 0,348 | 9 927 | 0,389 |
Discovery Science | 8 936 | 0,379 | 8 889 | 0,348 |
National Geographic | 7 710 | 0,327 | 6 731 | 0,264 |
Animal Planet | 5 059 | 0,215 | 5 583 | 0,219 |
Zone Reality | 3 466 | 0,147 | 5 193 | 0,203 |
Nat Geo Wild | - | - | 4 896 | 0,192 |
Planete | 4 119 | 0,175 | 4 562 | 0,179 |
BBC Knowledge | 2 666 | 0,113 | 3 606 | 0,141 |
Travel Channel | 1 397 | 0,059 | 2 491 | 0,098 |
TVP Historia | 167 | 0,007 | 194 | 0,008 |
Wszystkie dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement i zostały nam udostępniane dzięki uprzejmości firmy At Media.
Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, najwięcej zyskał Travel