Dla kupujących w internecie najważniejsze są ceny
Internauci robiący zakupy w sieci największą uwagę przy podejmowaniu decyzji zwracają na cenę danego produktu.
Cena jest najważniejszym czynnikiem dla 48 procent kupujących online - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Synovate.
Drugim decydującym czynnikiem jest darmowa przesyłka, na którą wskazało 18 procent respondentów. Następne w kolejności są: specjalne promocje (8 procent), cechy danego produktu (7 procent) oraz szybkość i sprawność procesu zakupu (4 procent).
Pytani o drugi najważniejszy czynnik przy robieniu zakupów online, badani najczęściej wskazywali na darmową przesyłkę (40 procent), a następnie: cenę (23 procent), promocje (15 procent), cechy (10 procent) oraz szybkość i sprawność procesu zakupu (8 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Dla kupujących w internecie najważniejsze są ceny