"Dobre Rady" zdecydowanym liderem, "Olivia" odrabia straty
W kwietniu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet był magazyn 'Dobre Rady' (Burda Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Dobre Rady' wyniosła 547 551 egz. - to 18,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo 'Świat Kobiet' (Wydawnictwo Bauer) - 441 473 egz. (wzrost o 4,6 proc.) a na trzecim "Poradnik Domowy" (Agora), który sprzedał się w liczbie 400 787 egz. (spadek o 14 proc.).
kwiecień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 547551 | 462284 |
Świat Kobiety | 441473 | 421749 |
Poradnik Domowy | 400787 | 463955 |
Claudia | 400061 | 410008 |
Olivia | 336603 | 289539 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży
odnotował miesięcznik "Olivia".
2008 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 547551 | 520804 |
Świat Kobiety | 441473 | 454602 |
Poradnik Domowy | 400787 | 441180 |
Claudia | 400061 | 363425 |
Olivia | 336603 | 236899 |
Dołącz do dyskusji: "Dobre Rady" zdecydowanym liderem, "Olivia" odrabia straty