Dobre wyniki IDG
IDG i PCWorld pną się w górę rankingu najpopularniejszych witryn wg gemiusAudience
Serwisy internetowe IDG.pl oraz PCWorld.pl znalazły się odpowiednio na 6. oraz 9. miejscu pod względem liczby użytkowników (real users) w najnowszych wynikach badania gemiusAudience (dane za czerwiec 2004 r.). Obydwa serwisy należące do wydawnictwa International Data Group Poland S.A. uplasowały się w zestawieniu wyżej niż Chip.pl (10. miejsce).
"Jesteśmy jedyną firmą która dysponuje dwiema witrynami wśród 10 serwisów online o największej liczbie użytkowników (real users) w badaniu gemiusAudience" - twierdzi Michał Kreczmar wydawca serwisów online w International Data Group Poland S.A. - Eksponowaną pozycję na krajowym rynku interaktywnym udało nam się osiągnąć przede wszystkim dzięki silnemu zespołowi redakcyjnemu oraz unikalnym treściom dostępnym jedynie za pośrednictwem ogólnoświatowego serwisu informacyjnego IDG News Service".
W kategorii Technologia PCWorld.pl zajął 2. miejsce z wynikiem 588 185 użytkowników (real users) oraz 3 266 044 odsłon. Nasze wydawnictwo dysponuje w tej sekcji bardzo silną reprezentacją - w pierwszej 'czterdziestce' witryn o najwyższej liczbie użytkowników (real users) znalazło się aż 5 serwisów wydawanych przez International Data Group Poland S.A. (PCWorld.pl, Networld.pl - 16. miejsce 76 tys. użytkowników (real users), Digit.pl - 20. miejsce 58 tys. użytkowników (real users), ITParter.pl - 32. miejsce 17 tys. użytkowników (real users), oraz Fotografia.idg.pl - 37. miejsce 13 tys. użytkowników (real users). Serwis internetowy IDG.pl od wielu miesięcy utrzymuje niezagrożoną 2. pozycję (678 723 użytkowników (real users) i 3 820 512 odsłon) w kategorii Informacje. Kolejny sukces odnotowała witryna InternetStandard.pl, którą sklasyfikowano na 10. miejscu w kategorii Biznes (145 672 użytkowników (real users), 493 904 odsłon). W kategorii Biznes wydawnictwo dysponuje także serwisami Computerworld.pl (21. miejsce 60 tys. użytkowników (real users)), CXO.pl (30. miejsce 33 tys. użytkowników (real users)) oraz JobUniverse.pl (36. miejsce, 26 tys. użytkowników (real users)). W kategorii Rozrywka International Data Group Poland S.A. posiada strony CyberJoy.pl - 41. miejsce (52 tys. użytkowników (real users)), GameStar.pl - 42. miejsce (51 tys. użytkowników (real users)), oraz KinoDomowe - 45. miejsce (48 tys. użytkowników (real users))
"To bardzo dobra wiadomość - komentuje Dariusz Sokołowski, szef sprzedaży online w International Data Group Poland S.A. - Niebawem ten sukces powinien przełożyć się na jeszcze większe zainteresowanie reklamodawców portalem IDG.pl oraz witryną PC World Komputera. Wzrost oglądalności pozwala nam realizować dla naszych klientów coraz większe i bardziej wyrafinowane kampanie. Niebagatelne znaczenie ma również zwiększenie zasięgu wszystkich witryn należących do naszego wydawnictwa, który już przekroczył 1 200 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Dzięki temu stajemy się atrakcyjnym medium zasięgowym dla największych klientów - dodaje."
Dołącz do dyskusji: Dobre wyniki IDG