Dolce&Gabbana powierza globalny budżet mediowy Havas Media Group
Havas Media Group wygrała przetarg luksusowej marki Dolce&Gabbana na globalną obsługę mediową.
Luksusowa marka Dolce&Gabbana wybrała Havas Media Group do globalnej obsługi mediowej. Przetarg koordynowała firma Ebiquity Italy.
Wartość budżetu D&G nie została ujawniona. Współpraca z Havas Media Group ma charakter globalny i obejmuje /strategię mediową, planowanie, koordynację i aktywację cyfrową dla ponad 20 rynków, na których działa firma, w tym w USA, Włoszech, Niemczech, Rosji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie.
W przypadku głównych rynków europejskich, Havas Media Group będzie obsługiwał działalność za pośrednictwem scentralizowanego zespołu w biurach Havas Media Group we Włoszech.
Dotychczas obsługą mediową D&G zajmował się Carat (Dentsu International).
W ostatniej fazie przetargu Havas pokonał MediaCom (GroupM/WPP). Inne agencje, które brały w nim udział to Mindshare (GroupM/!PP), OMD i Starcom (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Dolce&Gabbana powierza globalny budżet mediowy Havas Media Group