SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

‘Dom nad rozlewiskiem’ hitem Jedynki, w planach kolejna seria

Serial obyczajowy „Dom nad rozlewiskiem” z Joanną Brodzik w roli głównej oglądało w Jedynce więcej widzów niż propozycje konkurencji, emitowana jesienią br. produkcja podniosła też widownię stacji. TVP planuje kontynuację serialu.

 

 

„Dom nad rozlewiskiem” emitowany był w niedziele o 20.20. 13-odcinkowy serial oglądało średnio 4,69 mln widzów, co dało Jedynce 27,07 proc. udziału w grupie 4+. Nieco niższy udział był w grupie komercyjnej (16-49), gdzie wyniósł 23,90 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ubiegłego roku w paśmie „Domu…” Jedynka miała znaczniej mniej widzów, bo 2,87 mln, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 17,24 proc. i 13,62 proc.

W czasie nadawania serialu TVP 1 wygrała z konkurencją. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN ze średnim udziałem na poziomie 22,54 proc. – stacja ta co prawda wygrywała zwykle z Jedynką, gdy nadawała „Taniec z gwiazdami”, ale jej wyniki były znacznie gorsze, gdy potem w tym paśmie pokazywała filmy fabularne. Na trzecim miejscu uplasował się Polsat (14,05 proc.; gł. „Skazany na śmierć”, „Bestia” i „CSI: Kryminalne zagadki Miami”), a na czwartym - TVP 2 (13,37 proc.; gł. „Laskowik & Malicki Niedziela Wieczór” oraz filmy)

Z danych telemetrycznych wynika, że „Dom nad rozlewiskiem” oglądały głównie kobiety, widzowie powyżej 35. roku życia oraz mieszkańcy wsi.

Wpływy z reklam emitowanych przed i po odcinkach serialu wyniosły w sumie 17,7 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Scenariusz „Domu nad rozlewiskiem” oparto na podstawie powieści Małgorzaty Kalicińskiej o takim samym tytule. TVP 1 planuje nakręcenie kolejnej serii produkcji, ale żadne szczegóły na ten temat nie są na razie znane.

Oglądalność „Domu nad rozlewiskiem” odcinek po odcinku

Dom nad rozlewiskiem

Wszyscy 4+
16-49
Date AMR SHR % SHR %
04-10-2009 5 082 153 29,78% 27,25%
11-10-2009 4 109 256 23,92% 22,09%
18-10-2009 4 308 113 24,92% 22,42%
25-10-2009 4 054 098 23,65% 21,90%
01-11-2009 4 414 377 26,69% 22,59%
08-11-2009 4 096 216 23,35% 22,15%
15-11-2009 4 103 927 23,18% 20,72%
22-11-2009 4 671 056 26,05% 23,49%
29-11-2009 4 472 127 24,76% 22,52%
06-12-2009 5 441 498 31,15% 27,96%
13-12-2009 5 774 770 34,23% 29,98%
20-12-2009 5 275 110 30,76% 24,79%
27-12-2009 5 135 865 30,03% 22,79%
średnia 4 686 132 27,07% 23,90%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu

Dom nad rozlewiskiem na tle konkurencji

Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 - Dom nad rozlewiskiem 4 686 132 27,07%
TVN 3 902 489 22,54%
Polsat 2 432 571 14,05%
TVP 2 2 314 736 13,37%

Profil widowni „Domu nad rozlewiskiem”

Dom nad rozlewiskiem ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,98% 79

Kobiety 62,02% 120
Wiek 4-9 2,35% 39

10-15 4,24% 58

16 - 19 2,36% 39

20 - 24 3,22% 38

25 - 29 4,49% 52

30 - 34 6,74% 84

35 - 39 8,04% 117

40 - 44 6,82% 106

45 - 49 9,36% 126

50 - 54 11,33% 137

55 - 59 10,38% 139

60+ 30,67% 162
Wlk. miasta Wieś 43,23% 111

< 50 tys. 23,43% 98

50-100 tys. 7,65% 90

100-200 tys. 6,17% 78

> 200 tys. 19,51% 94
Zawód Top management 8,79% 111

Pracownicy średniego szczebla 16,60% 117

Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,40% 89

Emeryci 39,63% 149

Inni 16,58% 54
Wykształcenie Podstawowe 48,12% 107

Średnie 30,73% 102

Wyższe 14,56% 128

Inne 6,59% 49

Dołącz do dyskusji: ‘Dom nad rozlewiskiem’ hitem Jedynki, w planach kolejna seria

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zara
Skąd te dane, dom nad rozlewiskiem?... to przecież największa porażka tv
0 0
odpowiedź
User
Jola
Kto czytał powieść Małgorzaty Kalicińskiem musi być głeboko rozczarowany tym co zobaczył na ekranie.Aktorzy: może tylko Tomasz był taki jak Tomasz p. Małgorzaty.Reszta do wymiany.Z całym szacunkiem dla wkładu pracy aktorów, ten film nadaje się cały do wymiany.Książka przyciąga i trzyma czytelnika w oczekiwaniu na ciag dalszy.Film zachęca do wyłaczenia odbiornika tv.
0 0
odpowiedź
User
Gościu
Gościu
0 0
odpowiedź