Dom: Ze Wspólnej na Własną
Ruszyła kampania kredytów hipotecznych banku DOM.
Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzązapewne czerwoną pieczątkę z napisem "Zmień adres". Tym razemjednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępegodzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresuprzemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkaniaulice.
Tak oto, z pomocą kredytu hipotecznego banku DOM możnaprzeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną ioczywiście ze Wspólnej na Własną - podano w komunikacie.
Kampania ma charakter wizerunkowy, zaś jej celem jestugruntowanie postrzegania marki banku jako sprzedającego wyłączniekredyty hipoteczne. Hasło "DOM - bank kredytów hipotecznych" zjednej strony mówić ma właśnie o wyspecjalizowanym charakterzedziałalności biznesowej banku, z drugiej zaś sugerować różnorodnośći elastyczność rozwiązań kredytowych oferowanych przez DOM.
Z uwagi na printowy charakter kampanii, główne jej mediumstanowić będzie outdoor (nośniki formatu 6x3). Jego uzupełnieniem iwzmocnieniem w wybranych miastach będzie ekspozycja reklamwielkoformatowych oraz bus board.
Kampania obejmować będzie również prasę, w tym wybrane dziennikiogólnopolskie, tygodniki opinii, prasę budowlaną oraz lokalną.
Działania w Internecie obejmą formy odsłonowe w wybranychportalach, e-mailing oraz kampanie w wyszukiwarkach Google,Netsprint i Onet.
Jako wsparcie głównych działań przygotowany został również spotfilmowy, który od połowy września do połowy października emitowanybędzie w salach kinowych MultiKina. Z działań off screenzaplanowano ekspozycję roll-upów oraz plakatów w holach kin.
- Staramy się konsekwentnie budować naszą komunikację w oparciuo prostotę przekazu przy jednoczesnym zachowaniu oszczędnej formygraficznej - mówi Paweł Olewiński, dyrektor marketingu banku DOM. -Po raz kolejny stawiamy na outdoor, ponieważ jest to medium wciążstosunkowo słabo wykorzystywane reklamowo przez naszą kategorię, azapewniające względnie wysoką widoczność. Jesienią wszyscy okupujątelewizję, w której przez to coraz trudniej się przebić dysponującstosunkowo ograniczonym budżetem. Nowością mediową dla banku będzienatomiast reklama kinowa, która ma wesprzeć kampanię.Przygotowaliśmy spot utrzymany w stylu naszych pierwszychwizerunkowych reklam telewizyjnych - dodaje.
Kreację do kampanii przygotowała wrocławska Agencja Wanilia,media zakupił dom mediowy MediaVest. Reżyserem spotu kinowego jestPiotr Trzaskalski.
Kampania potrwa do połowy listopada.
Dołącz do dyskusji: Dom: Ze Wspólnej na Własną