Dominet Bank promuje "Kredyt na wiosnę"
Dominet Bank rozpoczął promocję kredytów gotówkowych, w której można wygrać zwolnienie z prowizji. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie.
Promocja kredytów gotówkowych w Dominet Banku jest skierowana do osób, które skorzystały już z tej oferty. Jeśli zadzwonią na podany numer i odpowiedzą na proste pytanie dotyczące tego kredytu, mogą wygrać zwolnienie z prowizji pobieranej od niego przez bank. Jednocześnie pod hasłem "Kredyt na wiosnę" prowadzona jest kampania reklamowa, która podkreśla, że oferta kredytowa Dominet Banku pozwala spełniać rodzinne marzenia.
Akcja obejmuje radio (PR3, Radio Zet, RMF FM), prasę (Gazeta
Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita, Tele Świat, Naj, Pani Domu,
Newsweek, Przekrój, Przyjaciółka, Wprost, Polityka, Głos
Nauczycielski, Dyrektor Szkoły, Gabinet Prywatny, Medycyna po
Dyplomie), internecie (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Money pl.,
Bankier.pl, o2.pl, Google oraz serwisy tematyczne związane z
finansami i rodziną), a także oddziałach Dominet Banku (m.in.
reklamy w witrynach i plansze na ekranach bankomatów).
Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy kwietnia - przygotowała
agencja Grey Worldwide, natomiast planowaniem i zakupem mediów
zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Dominet Bank promuje "Kredyt na wiosnę"