Double Brand pomaga Żołądkowej
Agencja Double Brand zrestylizowała etykiety głównego produktu Polmos Lublin SA - Wódki Żołądkowej Gorzkiej.
Do zadań agencji należało odświeżenie etykiety Wódki Żołądkowej Gorzkiej (WZG) oraz uporządkowanie komunikacji jej dwóch niedawno wprowadzonych smaków – z miodem i z miętą. Projekt graficzny jest wspólny dla tych trzech produktów i jednocześnie, poprzez zróżnicowaną kolorystykę oraz piktogramy, wyraźnie komunikuje smak miodu oraz mięty – podano w komunikacie.
Restylizacji poddany został również napis na etykiecie: „Wódka Żołądkowa Gorzka”, który dzięki zmianom jest bardziej elegancki i podkreśla prestiż całej linii produktów WZG. Dodatkowo agencja Double Brand jest autorem 2 kampanii promocyjnych dla Polmos Lublin SA - jednej wprowadzającej na rynek WZG w nowej, nietłukącej butelce (350 ml) oraz drugiej wprowadzającej zupełnie nowy produkt – CREME Żołądkowa Gorzka. W ramach pierwszej kampanii agencja stworzyła key visual, który zagości w materiałach POS wykorzystywanych w sklepach (plakaty, wooblery, standy itp.) oraz w reklamach prasowych (prasa branżowa).
Z kolei nowy produkt CREME, wykorzystuje siłę marki bazowej Wódki Żołądkowej Gorzkiej, ale jest odmienny od alkoholi oferowanych do tej pory przez Polmos Lublin SA. Stanowi połączenie mleka i unikalnego słodko-gorzkiego smaku Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Jest to nie tylko nowy produkt, ale także pozycjonowanie w nowej grupie docelowej, którą w tym przypadku stanowią kobiety. Zakres obowiązków Double Brand jest podobny jak w przypadku WZG „nietłukącej i wygodnej”. Key visual CREME, przedstawiający rysunek kobiety, utrzymamy w stylistyce z lat 50-tych, zostanie wykorzystany przez agencję w realizacji materiałów POS.
Dołącz do dyskusji: Double Brand pomaga Żołądkowej