Double Check zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity
Firma konsultingowa Double Check wygrała przetarg PKP Intercity na usługi doradztwa i audytu mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim firmę Media Strategy Warsaw.
PKP Intercity pod koniec listopada br zaprosiła firmy doradcze do składania ofert na świadczenie usług doradztwa i audytu mediowego.
Oferty w nim złożyły dwie firmy: Double Check i Media Strategy Warsaw. Spółka do współpracy wybrała Double Check. Umowę z nią podpisze na okres 18 miesięcy.
Wybrana firma będzie wspierać PKP Intercity w zakresie przygotowania i przeprowadzenia przetargu dotyczącego wyboru domu mediowego. Do jej zadań należeć będzie m.in. weryfikacja projektu umowy z domem mediowym w trakcie przetargu, merytoryczna pomoc w wyborze oferentów (wsparcie w ocenie handlowej i merytorycznej ofert), merytoryczne konsultacje dotyczące pytań wpływających od oferentów.
Double Check zajmie się również wsparciem merytorycznym w zakresie realizacji umowy z domem mediowym, czyli m.in. merytoryczną oceną propozycji kampanii przedstawianych PKP Intercity przez dom mediowy, monitoring realizowanych kampanii, przeprowadzenie audytu kampanii po jej zakończeniu, w ramach którego będzie weryfikacja zasięgów, w szczególności w TV, podsumowanie realizacji umowy w zakresie warunków zakupowych, rozliczenie prowizji, ewentualnych bonusów i dodatkowych rabatów, weryfikacja finansowa (sprawdzenie wartości faktur od domu mediowego w odniesieniu do faktur od dostawców).
Double Check już wcześniej współpracowała z PKP Intercity w podobnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Double Check zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity